Logo

Help Center

Nederlands English (US)
Categorieën
Starten met... Stappenplannen Modules Training Accountinstellingen API Developer FAQ Begrippen
Welkom in het Spotler Help Center!
  1. Spotler Help Center
  2. FAQ's
  3. Accountinstellingen

Accountinstellingen

  • Wat zijn de bewaartermijnen van data in Spotler?
  • Wat is mijn gebruikersnaam?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  • Hoe kan ik een contact verwijderen uit Spotler?
  • Hoe weet ik met welk systeem er een koppeling is met Spotler?
  • Wat moet ik doen als DMARC niet correct is ingesteld?
  • Hoe stel ik DMARC in?
  • Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan?
  • Is IP-adres whitelisting mogelijk?
  • Waar kan ik het verbruik van mijn e-mail credits bekijken?
  • Hoe voeg ik een reply-adres toe?
  • Kan ik per gebruiker instellen wat de rechten zijn?
  • Waar beheer ik mijn gebruikerslicenties?
  • Waarom zie ik de rol marketeer staan bij mijn gebruiker?
  • Wat moet ik doen als de eigenaar niet bereikbaar is en er moet gebruiker toegevoegd worden?
  • Wat kost een gebruikerslicentie?
  • Hoe word ik eigenaar van een account?
  • Hoe kan ik een nieuw aangemaakte gebruiker later nog wijzigen?
  • Hoe pas ik mijn huidige gebruikersgegevens aan?
  • Wat moet ik doen als de aangewezen eigenaar niet meer werkzaam is?
  • Kan ik twee eigenaren aanmaken?
  • Hoe verwijder ik een gebruikerslicentie?
  • Wat is het verschil tussen gebruikerslicentie en een gebruiker?
  • Hoe stel ik een SPF-record in?
  • Hoe kan ik inloggen in Spotler?
  • Hoe wijzig ik een gebruikerswachtwoord?
  • Waar kan ik accountgegevens aanpassen?
  • Hoe werken ontdubbelregels?
  • Kan ik een no-reply adres gebruiken?
  • Kan een mailing ingepland en verstuurd worden als ik onvoldoende credits heb?
Logo
Nieuwsbrief   |    Spotler Academy   |   Support: +31 (0)88 – 103 09 09   |  support@spotler.nl
Copyright © Spotler   |   Privacy   |   Disclaimer   |   Anti-spambeleid   |   ISO/EC 27001:2013   |   Contact