Hoe verschilt een Professional Franchise subaccount van een standaard Professional account?

In Spotler bestaan er verschillende type Professional accounts: één die op zichzelf staat en één die onder een Franchise hoofdaccount hangt.
Bij een Franchise account vindt er een synchronisatie plaats naar Professional subaccounts, denk onder andere aan formulieren.

Stroom_Franchise.jpg

Omdat een hoop zaken worden vastgelegd in het hoofdaccount van Franchise is een Spotler Professional subaccount anders ingericht dan een standaard Professional account. Dat betekent dat je niet alle functionaliteiten hebt die in dit het Help Center zijn omschreven. 



Zaken die je in een Franchise hoofdaccount beheert en niet op subaccount niveau:

  • Serviceformulieren (afmelden en gegevens wijzigen) bewerken en verwijderen
  • Template zaken, zie het als een stukje huisstijl bewaking vanuit het hoofdaccount
  • Doelgroep "Alle nieuwsbrief ontvangers"
  • De standaard aanmeldbevestiging na inschrijving via een aanmeldformulier
  • Instellingen

Daarnaast zijn er nog een paar uitzonderingen van zowel een Franchise hoofdaccount en subaccount ten opzichte van een standaard Professional account. De volgende functionaliteiten zijn niet beschikbaar:

  • A/B testen
  • Automailer
  • Template editor

Interessante artikelen