Logo

Help Center

Nederlands English (US)
Categorieën
Starten met... Stappenplannen Modules Training Accountinstellingen API Developer FAQ Begrippen
Doorzoek het Spotler Help Center
  1. Spotler Help Center
  2. FAQ's
  3. Accountinstellingen

Artikelen in deze sectie

  • Wat zijn de bewaartermijnen van data in Spotler?
  • Wat is mijn gebruikersnaam?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
  • Hoe kan ik een contact verwijderen uit Spotler?
  • Hoe weet ik met welk systeem er een koppeling is met Spotler?
  • Wat moet ik doen als DMARC niet correct is ingesteld?
  • Hoe stel ik DMARC in?
  • Hoe maak ik een nieuwe gebruiker aan?
  • Is IP-adres whitelisting mogelijk?
  • Waar kan ik het verbruik van mijn e-mail credits bekijken?
Zie meer

Kan een mailing ingepland en verstuurd worden als ik onvoldoende credits heb?

Nee, je kunt geen negatief saldo hebben. Dit betekent dat je voor het inplannen van je mailing je bundel moet ophogen. Het bericht aanmaken en opstellen kan vooraf wel.

Lees in hier alles over credits.

Logo
Nieuwsbrief   |    Spotler Academy   |   Support: +31 (0)88 – 103 09 09   |  support@spotler.nl
Copyright © Spotler   |   Privacy   |   Disclaimer   |   Anti-spambeleid   |   ISO/EC 27001:2013   |   Contact