Logo

Help Center

Nederlands English (US)
Categorieën
Starten met... Stappenplannen Modules Training Accountinstellingen API Developer FAQ Begrippen
Doorzoek het Spotler Help Center
  1. Spotler Help Center
  2. FAQ's
  3. Mailings

Artikelen in deze sectie

  • Hoe verander ik het e-mailadres van Return path naar een meer herkenbaar adres?
  • Welke tijdzone is de weergegeven tijd?
  • Hoe kan ik de oorzaak van een bounce zien?
  • Welke punten moet ik controleren voordat ik mijn mailing verstuur?
  • Waarom zie ik geen conversie in mijn rapportage?
  • Hoe stuur ik automatisch de resultaten van een trendrapportage naar mijn collega?
  • Waarom ontvang ik geen out of office mails wanneer ik een mailing met Spotler verstuur?
  • Waarom zijn de conversie cijfers anders in Spotler dan in Google Analytics?
  • Hoe exporteer ik de grafieken uit mijn rapportage als afbeelding?
  • Hoe kan ik een dynamische lijst én een statische lijst selecteren bij het inplannen van een mailing?
Zie meer

Wanneer ik een bericht aanpas van een ingeplande mailing, wordt deze dan bijgewerkt?

Nee, een ingeplande mailing is al vast gelegd. Als je nog wijzigingen wilt doorvoeren aan het bericht, dan moet de oude ingeplande mailing verwijderd worden. Pas het bericht aan en plan het bericht vervolgens opnieuw in.

Logo
Nieuwsbrief   |    Spotler Academy   |   Support: +31 (0)88 – 103 09 09   |  support@spotler.nl
Copyright © Spotler   |   Privacy   |   Disclaimer   |   Anti-spambeleid   |   ISO/EC 27001:2013   |   Contact