Logo

Help Center

Nederlands English (US)
Categorieën
Starten met... Stappenplannen Modules Training Accountinstellingen API Developer FAQ Begrippen
Doorzoek het Spotler Help Center
  1. Spotler Help Center
  2. FAQ's
  3. Mailings

Artikelen in deze sectie

  • Hoe verander ik het e-mailadres van Return path naar een meer herkenbaar adres?
  • Welke tijdzone is de weergegeven tijd?
  • Hoe kan ik de oorzaak van een bounce zien?
  • Welke punten moet ik controleren voordat ik mijn mailing verstuur?
  • Waarom zie ik geen conversie in mijn rapportage?
  • Hoe stuur ik automatisch de resultaten van een trendrapportage naar mijn collega?
  • Waarom ontvang ik geen out of office mails wanneer ik een mailing met Spotler verstuur?
  • Waarom zijn de conversie cijfers anders in Spotler dan in Google Analytics?
  • Hoe exporteer ik de grafieken uit mijn rapportage als afbeelding?
  • Hoe kan ik een dynamische lijst én een statische lijst selecteren bij het inplannen van een mailing?
Zie meer

Hoe kan ik een eerder verzonden mailing opnemen in een trendrapportage?

Je kunt een eerder verzonden mailing met terugwerkende kracht opnemen in een trendrapportage. Klik op het dropdown-menu of gebruik je rechtermuismenu en klik op Opnemen in trendrapportage.

Opnemen_intrendrapportage.png

De resultaten van een mailing worden zichtbaar in de trendrapportage 2 weken na verzending.

Interessante artikelen

  • Trendrapportages
  • Wat gebeurt er met een trendrapportage als deze op onzichtbaar wordt gezet?
  • Wat gebeurt er met een trendrapportage als deze op inactief wordt gezet?
  • Waarom zie ik de resultaten van mijn mailing niet terug in de trendrapportage?
Logo
Nieuwsbrief   |    Spotler Academy   |   Support: +31 (0)88 – 103 09 09   |  support@spotler.nl
Copyright © Spotler   |   Privacy   |   Disclaimer   |   Anti-spambeleid   |   ISO/EC 27001:2013   |   Contact