Logo

Help Center

Nederlands English (US)
Categorieën
Starten met... Stappenplannen Modules Training Accountinstellingen API Developer FAQ Begrippen
Doorzoek het Spotler Help Center
  1. Spotler Help Center
  2. FAQ's
  3. Lijsten

Artikelen in deze sectie

  • Wat moet ik doen bij koppelen met Extern id?
  • Hoeveel statische lijsten kan ik importeren in mijn Spotler-account?
  • Hoe maak ik een testgroep?
  • Welke data kan ik exporteren uit mijn Spotler account?
  • Hoe weet ik welke adressen inactief zijn bij mijn import?
  • Hoe weet ik welke adressen foutief zijn bij mijn import?
  • Hoe kan ik lijsten splitsen?
  • Hoe importeer ik een blacklist van inactieve contacten?
  • Waarom kan mijn Excel-bestand niet geïmporteerd worden?
  • Wanneer ik een statische lijst verwijder, ben ik dan alle contacten kwijt?
Zie meer

Wat gebeurt er met de gegevens van een inactief contact?

De gegevens van een inactief contact worden bewaard. Anders zou het betekenen dat rapportages incompleet worden. Gegevens zoals kliks in mailings en ingevulde formulieren worden bewaard. Wordt een contact weer actief? Dan komen de gegevens weer tevoorschijn.

Logo
Nieuwsbrief   |    Spotler Academy   |   Support: +31 (0)88 – 103 09 09   |  support@spotler.nl
Copyright © Spotler   |   Privacy   |   Disclaimer   |   Anti-spambeleid   |   ISO/EC 27001:2013   |   Contact