Logo

Help Center

Nederlands English (US)
Categorieën
Starten met... Stappenplannen Modules Training Accountinstellingen API Developer FAQ Begrippen
Doorzoek het Spotler Help Center
  1. Spotler Help Center
  2. FAQ's
  3. Berichten & Webpagina's

Artikelen in deze sectie

  • Wat betekent een responsive template?
  • Hoe verzend ik een SMS-bericht vanuit Spotler?
  • Hoe pas ik de paginatitel aan van mijn Spotler webpagina?
  • Hoe voeg ik een productblok toe aan mijn bericht?
  • Hoe pas ik een dynamische afzender toe?
  • Hoe voer ik een A/B test uit op de snippet?
  • Hoe pas ik een bericht aan in een Franchise subaccount?
  • Hoe schrijf ik een waarde in de database weg na een klik?
  • Hoeveel templates heb ik nodig?
  • Hoe voeg je een symbool toe aan je onderwerpregel?
Zie meer

Hoe vervang ik een product in mijn bericht?

Een ander product tonen in je productblok is erg eenvoudig. Je klikt dubbel op het contentblok. Vervolgens kom je terecht in een overzicht van alle gesynchroniseerde producten van je webwinkel. Hier kies je voor het gewenste product.

Logo
Nieuwsbrief   |    Spotler Academy   |   Support: +31 (0)88 – 103 09 09   |  support@spotler.nl
Copyright © Spotler   |   Privacy   |   Disclaimer   |   Anti-spambeleid   |   ISO/EC 27001:2013   |   Contact