Logo

Help Center

Aanmelden
Een aanvraag indienen
Nederlands English (US)
Categorieën
Starten met... Stappenplannen Modules Training Accountinstellingen API Developer FAQ Begrippen
Doorzoek het Spotler Help Center
  1. Spotler Help Center
  2. FAQ's
  3. Mailings

Artikelen in deze sectie

  • Waarom bevat mijn dynamische lijst opeens 0 contacten bij het inplannen van een mailing?
  • Hoe verander ik het e-mailadres van Return path naar een meer herkenbaar adres?
  • Welke tijdzone is de weergegeven tijd?
  • Hoe kan ik de oorzaak van een bounce zien?
  • Welke punten moet ik controleren voordat ik mijn mailing verstuur?
  • Waarom zie ik geen conversie in mijn rapportage?
  • Hoe stuur ik automatisch de resultaten van een trendrapportage naar mijn collega?
  • Waarom ontvang ik geen out of office mails wanneer ik een mailing met Spotler verstuur?
  • Waarom zijn de conversie cijfers anders in Spotler dan in Google Analytics?
  • Hoe exporteer ik de grafieken uit mijn rapportage als afbeelding?
Zie meer

Waar komt het omzetbedrag van de directe conversie vandaan in de rapportage?

Dit zijn alle bestelwaardes die door je webwinkel zijn gerapporteerd met betrekking tot de specifieke e-mailing.

Logo
Nieuwsbrief   |    Spotler Academy   |   Support: +31 (0)88 – 103 09 09   |  support@spotler.nl
Copyright © Spotler   |   Privacy   |   Disclaimer   |   Anti-spambeleid   |   ISO/EC 27001:2013   |   Contact